Hello,
I’m desperate!!!
We have had Nuki on our doorstep for 2 years now and have been very satisfied until now for a little over a month. Every day we have problems always the error code 0x01 moter blocket but nothing is blocked at all. If I try a 2nd 3rd time, the door will just open. Even if I have the door open and I press open, everything works just fine. It’s always random I can’t put a time or system on it. I have rechargeable batteries and I pressed there 7x so that you can see the status or the like, I have already recharged it, recalibrated but immediately after the calibration at the first x try immediately error code 0x01 I have had it for 2 weeks back to your support but no proper answer.
I already contacted your support but with all due respect, the help there is ridiculous. She asked if I mounted the nuki on the inside of the door
Hallo,
Ik ben ten einde raad!!!
Wij hebben nu al 2 jaar Nuki op de deur en zeer tevreden geweest tot nu een kleine maand. Elke dag hebben we problemen altijd de fout code 0x01 moter blocket, maar er is helemaal niets geblokkeerd. Als ik een 2e 3e maal probeer gaat de deur wel gewoon open.Ook als ik de door open heb staan en ik druk door open werkt alles gewoon goed. Het is altijd random ik kan er geen tijd of systeem op plaatsen. Ik heb oplaadbare batterijen en daar heb ik dan 7x gedrukt zodat je de status of dergelijke kan zien, ik heb deze ook al opnieuw opgeladen, opnieuw gekalibreerd maar meteen na de kalibratie bij de eerste x proberen meteen fout code 0x01 ik heb die al 2 weken terug mailt naar jullie support maar geen enkel deftig antwoord.
Ik heb jullie support al gecontacteerd maar met alle respect, de hulp daar is belachelijk. Ze vroeg of ik de nuki wel aan de binnekant van de deur heb gemonteerd
Ik hoop hier wel wat hulp te krijgen.